Jsem poutník Ducha, Cestuji po šamanských stezkách

01.07.2014 02:50

Jsem poutník Ducha
Cestuji po šamanských stezkách
Putuji za hranice „běžného“
A zase zpátky.

Jsem v kontaktu se Světem Ducha s Duchem Světa
Na planiny Ducha chodím pro poznání, radu či pochopení. Přináším, pomoc, medicínu, instrukce, Sílu. Poznávám a odhaluji, měním a léčím.

Nejsem všemocný, tohle všechno nedělám sám. Vím ale koho se zeptat, mám kde získat informace a návody. Vím koho ze Světa Ducha požádat o pomoc.

Jsem zručným prostředníkem. Mám své nástroje –
buben a hlas, ruce a hlínu, tvar – barvu –tón
pozornost a disciplínu.
Držím se osvědčených metod, mám již prošlapané stezky. Další objevuji a prošlapávám. Mám zkušenosti, pevný záměr a „dobré kontakty“
Komunikuji se svými spojenci.
Mí přátelé z planin Ducha mne provázejí, chrání, radí mi a pomáhají. Vyznají se a fandí mi. Je na ně spoleh.
Rád vám pomůžu – stačí říct ;-)

Jsem Člověk Poznání
Rád putuji po planinách Ducha.
Je to vzrušující, poučné, opravdové ...