tvoření reality

09.04.2020 03:31

Z jistého (mého) úhlu pohledu

žiju v nejlepší možné realitě (verzi reality)

Jsem tvůrce

Žiju v hojnosti (- až krásně dekadentní … :)

Dám si véču, osprchuju se, otevřu lahvinku ... a můžu jít mudrovat na FB, malovat, tančit, nebo cokoliv mě bude bavit ...


 

Mám, co jíst, pít, kde pohodlně spát, nemusím se bát ...

Zítra to bude stejně fajn ...

Není tu válka, za názor mě nikdo nezabije …


 

no prostě: mám opravdu mnoho (většinu) objektivních důvodů být „happy“.

Jsem?

Já To vybírám.

Tvořím.


 

No není to boží??


 

...

Jsem Tvůrce mého života (reality)

Sahá to dál, než si moje mysl (rozum) myslí

To, co předpokládám, že mne formuje (mojí realitu) (- Svět)

- to vše je součást mne.

- můj postoj, světanázor, Převzaté interpretační vzorce(postoje), výchova, mindráky, kulturní Domestikace

Tím, co prožívám (jak to prožívám) tvořím (skoro) vše, co se mne týká.

Jenom tu realitu tvořím méně vědomým (jiným, neobvyklým, nezvyklým) kusem (částí, vrstvou) svého Vědomí


 

Většina "problémů" (témat), kterým musím čelit, jsou iluze

Vyrábí je moje mysl (pozornost, vibrace)v interakci s ostatními vibračními (vzorci) okolnostmi


 

Takže ať je to lepší a lepší


 

Vyplatí se (pragmaticky) cítit se dobře

a I ty na hraně (trochu blbý) aspekty života interpretovat tak, abych měl (ve výsledku) dobrej pocit

Je to cool, já jsem cool, happy badass :-) Zamilovanej. Spokojenej. Bohatej … jééé … Já si to tak užívám :-)

Sám jsem svým (vnitřním) koučem, mistrem, rádcem

Jsem tvořitel svého světa :-)


 


 

(skoro) všechny „problémy“ si dělám sám.

Jsou to jenom moje blbý představy a interpretace .....

Realita je fér

Tvořím to, co prožívám.

Děje se mi to, co vibruji , s čím rezonuji

Prožívám nedostatek? tvořím.

Prožívám radost, tvořím.

Je mi fajn? tvořím

Dovolil jsem médiím, aby mi hejbly s náladou ?

moje chyba. tvořím

Nechal jsem se nasrat? sám si za to můžu ...

tvořím

Tvořím tou vrstvou sebe, které umožním určovat moje vibrace

Klíčem je, kam umísťuju pozornost. Čemu se věnuju


 

Většinou jsou to reflexy, přejaté vzorce, emoce … bohužel i strachy ...

No prostě ten neupravenej chaos v podvědomí


 

Vyplatí se, udělat důkladný vnitřní úklid


 


 

Nechám, tyhle složky tvořit mojí realitu?

Bez mého vědomí? bez záměru?


 

Lepší je, si tu pozornost hlídat a vybírat si příjemnější prožívání


 

Radši si to udělám vědomě. Tak jak si přeju …


 


 

jsem tvůrce.

 

 

-ZPĚT-